شعر و شور

دل نوشته و شعرهای محزون

شعر و شور

دل نوشته و شعرهای محزون

محزون دگر مجنون شده . . . .

چون مرغکی بی آشیان افتاده ام در دام تو

                                                      در جستجوی ماءمنی بنشسته ام  بر بام تو 

  

از عالم و آنچه دروست مارا نشد کامی روا

                                          هم عالم و هم ماسواه باشد  روا بر کام  تو  

 

خون شد دل لیلای ما مجنون شده سرهای ما

                                          از قطره قطره خون  ما  لبریز بادا جام تو  

 

هم لیلی و مجنون تویی هم لیلی مجنون کنی

                                         مجنون تو دلهای  ما  لیلا  بود  گر نام  تو 

 

افسون تو از حد فزون دیده شده غرق به خون

                                         چون تو امیری ای صنم آری دلم هم رام تو  

 

آتش زدی وسوختی  خاموشیم  آموختی

                                         گفتم کجا جویم تو را وان صورت مه فام تو 

 

محزون دگر مجنون شده شبگرد در هامون شده

                                         تیره  شده  ایام  او  بادا  سحرگون  شام  تو

                                

                                      (( محزون ))

نظرات 9 + ارسال نظر
دختر باران دوشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 12:10 ق.ظ http://www.havayebaranii.blogfa.com

همین که حالا سرافرازمان کردی بسیار ممنونم

نازنین ( برگ بی برگی ) دوشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 01:04 ق.ظ http://BARGEBIBARGI.BLOGFA.COM

خیلی زیبا بود مخصوصا با این بیت آخر ...

در نظر بازی ما بی خبران حیرانند
من چنینم که نمودم دگر ایشان دانند
عاقلان نقطهء پرگار وجودند ولی
عشق داند که در این دایره سرگردانند

دکترروشن فومنی دوشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 01:23 ق.ظ http://www.tofan051.blogfa.com

سلام
درود فراوان برشما
ازابرازلطف شما تشکر میکنم


بعدازمدتی نهستی بازگشت مجددتان را گرامی میدارم
خدانگهدار

دختر پاییز دوشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 08:37 ق.ظ http://www.dokhtarepayeiz.blogfa.com

سلام دوست خوبم
متشکرم از امدنت و اینکه یائدم کردی مهربان

نوشته ی زیبا و بسیار دلنشینت را دیدم سوگند نامه ی عارفانه با قلمی توانا که مرا وادار کرد چند باری مرورش کنم

دوست من باز و همیشه منتظرت هستم
موفق باشید
دختر پاییز با احترام

از حضور پر از معرفت همه ی شما دوستان عزیزم که در این ایام تنگی دنیا برایم باعث آرامش و مایه شادی میشود سپاسگزارم .
دست بوس همه شما سروران گرامی میباشم .
محزون

[ بدون نام ] دوشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 05:21 ب.ظ

از حضور پر از معرفت همه ی شما دوستان عزیزم که در این ایام تنگی دنیا برایم باعث آرامش و مایه شادی میشود سپاسگزارم .
دست بوس همه شما سروران گرامی میباشم .
محزون

حاج نوید صلواتی سه‌شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 09:37 ب.ظ http://salavati.blogfa.com

سلام من به محزون عزیز
دلنوشته زیبا و تاثیر گذاری بود و من به شما تبریک میگم که هم در نثر زیبا مینویسید و هم در نظم. آفرین
ممنونم از لطف و محبتتون که همیشه من شرمنده شما می شوم.
بدرود

[ بدون نام ] سه‌شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 10:04 ب.ظ

راه شیری پنج‌شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 05:45 ب.ظ http://taksireaftab.blogfa.com

به روزم[گل]

اشک قلم جمعه 16 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 03:40 ق.ظ http://kooyebinamoneshan.blogfa.com

راهی است راه عشق که هیچش کناره نیست

آنجا جز آنکه جان بسپارند چاره نیست

هرگونه که دل به عشق دهی خوش دمی بود

در کار خیر حاجت هیچ استخاره نیست

فرصت شمر طریقه رندی که این نشان

چون راه گنج بر همه کس آشکاره نیست

ما را به منع عقل مترسان و می بیار

کان شحنه در ولایت ما هیچ کاره نیست

او را به چشم پاک توان دید چون هلال

هر دیده جای جلوه آن ماهپاره نیست

از چشم خود بپرس که ما را که می کشد

جانا گناه طالع و جرم ستاره نیست

نگرفت در تو گریه حافظ به هیچ روی

حیران آن دلم که کم از سنگ خاره نیست
.
سلام
کوی بی نام ونشان رابه امید حضور مهربانت اب وجارو کرده ام دوست من

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد