شعر و شور

دل نوشته و شعرهای محزون

شعر و شور

دل نوشته و شعرهای محزون

بیچاره ای ایران من

ای جان من , صد پاره تن بیچاره ای ایران من         ای خاک تو بر چشم من بیچاره ای ایران من 

 

گاه عرصه گام مغول , گه زیر پای بربران                گه خودفروشان تنی گاهی از این گاهی ز آن 

 

هر زخم بر اندام تو زخمی زده بر جان من              هر تلخی بر کام تو حنظل شده در کام من 

 

ای جان من , صد پاره تن بیچاره ای ایران من         ای خاک تو بر چشم من بیچاره ای ایران من  

 

دستان نا اهلان بود , از دامنت کوته وطن              گر بر تنت زخمی رسد , ما را نباشد سر به تن 

 

با خنده ات خندیده و با گریه ات نالان شدیم          چشم بدان خاکت چو دید ما خصم بدکاران شدیم  

 

ای جان من , صد پاره تن بیچاره ای ایران من         ای خاک تو بر چشم من بیچاره ای ایران من    

 

ای جان من , صد پاره تن بیچاره ای ایران من         ای خاک تو بر چشم من بیچاره ای ایران من     

نظرات 1 + ارسال نظر
شاعره شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:57 ق.ظ http://shaereh.blogfa.com

سلام


به به
عشق به وطن
بسیار زیبا بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد