شعر و شور

دل نوشته و شعرهای محزون

شعر و شور

دل نوشته و شعرهای محزون

شعر و شور

  

 

                                                      ( ( محزون ) )

نظرات 5 + ارسال نظر
بهنام پنج‌شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 09:59 ق.ظ http://computerkangavar.blogsky.com

سلام دوست عزیز
ممنون که به وبلاگ من سر زدی، وبلاگت شعرای قشنگی داره مخصوصا پست "لعنت به هرچی مر..." اگه دوست داشته باشی میتونم لینکت کنم فقط بگو با چه عنوانی
بازم ممنون

مرسی از حضورت
از لطف شما سپاسگزارم
میام به دیدنت

شیماتقیانپور پنج‌شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 06:59 ب.ظ

سلام ممنون ازحضورتون موفق باشید.

خواهش میکنم
همچنین شما

آهوانه جمعه 4 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 10:20 ق.ظ http://boofekur.persianblog.ir

سلام
مرسی از لطفتون خوشحال میشم با هم در ارتباط باشیم

خواهش میکنم
از شما هم ممنون
اگه دوست داشتی لینکم کن و بگو با چه نامی لینکت کنم
( محزون )

بهنام جمعه 4 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 05:39 ب.ظ http://computerkangavar.blogsky.com

سلام
ممنون که سر زدی
من با نام محزون لینکت کردم شما هم اگه دوست داشتی با عنوان دانشجویان کامپیوتر پیام نور کنگاور لینکم کن.
باز هم مرسی

ترنم یکشنبه 6 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 08:27 ق.ظ http://tooba31.persianblog.ir

$$$_______________________________$$$$$
__$$$$$$$$*_____________________,,$$$$$$$$*
___$$$$$$$$$$,,_______________,,$$$$$$$$$$*
____$$$$$$$$$$$$___ ._____.___$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$,_'.____.'_,,$$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$$,, '.__,'_$$$$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$$$$.@:.$$$$$$$$$$$$$$$$
______***$$$$$$$$$$$@@$$$$$$$$$$$****
__________,,,__*$$$$$$@.$$$$$$,,,,,,
_____,,$$$$$$$$$$$$$* @ *$$$$$$$$$$$$,,,
____*$$$$$$$$$$$$$*_@@_*$$$$$$$$$$$$$
___,,*$$$$$$$$$$$$$__.@.__*$$$$$$$$$$$$$,,
_,,*___*$$$$$$$$$$$___*___*$$$$$$$$$$*__ *',,
*____,,*$$$$$$$$$$_________$$$$$$$$$$*$*_*
______,;$*$,$$**'____________**'$$*,,
____,;'*___'_.*__________________*___ '*,,
,,,,.;*____________---____________ _ ____ '**,,,,

زیبایی را میتوان حتی با کاراکترهای بیجان هم آفرید

آفرین بر دستان زیبایی آفرین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد